Photo shoot

Juste igår så drogo jag hem till Emma La Backman och hade photo shoot med Fanny, Raffa och Erika. Raffa var så jävla rolig så jag blev fätt mä taggad, och Fanny tyckte att jag posade på ;)

Men det var cok ruwlig ruwligt i alla fall att få leka lite med kameran och posa galet med stickers ;) Blev nog fett coola vågade bilder som ni kanske får ta del av när Emma lagt sin magic tpuch på dem. Och jag hade på mig en så kattig kjol från American apparell men den kanske bara funkar när man står och posar på en mini kyl iförd endast kjol och stickers?


Måste bara säga att FANNY SVENSSON du måste anmäla dig till det här----> TRYCK, annars gör jag det åt dig, aight!?


Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAHAH de e ju de sjukaste ja sett.. euw fatta hur många snuskisar som kollar på dom där bilderna euuuuw.. men kattiga göttar iaf!!

2010-02-07 @ 19:11:43
URL: http://fannythebabyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0