Happy birthday to me

Jag fyller 18 idag, så ni får gratta mig om ni vill :)
Jag kan inte säga vart jag ska
Jag kan inte säga varför
Jag kan bara säga att jag åker bort nu tisdag till söndag och datorn kommer inte med, om jag har tur kanske jag kan slänga in en update någon gång men bara kanske.
Ni får nöja er med att jag ska bort och "vila upp mig" som jag nu etablerat som anledning till min abscense.
Ni är grymma som fortfarande läser min tråkiga blogg, så jag tycker om er <3 xxx
Jag fick världens finase armband av min älskling i födelsedagspresent <3
Det är ett underbart och i flätat skinn med nysilver detaljer.
Berlocken är en hjärteängel, min Patric och my lucky charm <3

Kommentarer
Postat av: HELLE

GRATTTTTISISISIISISISS NIKITA :D:D hoppas du får bääästa födelsedagen ever!

2010-02-23 @ 15:11:03
URL: http://gillarduost.blogg.se/
Postat av: nikita

TACK helle :D :D

2010-02-27 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0