Full scale

Wohoo besöksrekord :D hihi, va ruwligt!

Nu är jag hemma och äter en jätte sen middag, aja baja! Men jag har inte kunnat äta någonting på hela dagen för jag har varit så otroligt jävla nervös och hållt på att spy i princip hela dagen, men nu så kände jag äntligen hunger ^^ Drog från Hip Hop klassen en halv timme tidigare också för jag kände hur fucking exhausted jag var. Det tar på krafterna mer än vad man tror att vara så spänd och nervös, emotional rollercoaster

Imorgon ska jag köpa ett pluskort, finally! Har hållt på och fifflat sedan nyårsafton juh! Och en ny bh ska inhandlas! hehe ^^ Nej men det är så att jag helt plötsligt fått ner i vikt? duude, så mina bh:ar trillar av om de är axelbandslösa. Och eftersom man ska bära sin bh på det yttersta läget (så att den kan töjja sig efter tvättar och då flyttar man bara in ett steg, got it?) så mätte jag mig och insåg att jag burit 2 storlekar förstora bhar kring bröstkorgen, kan inte ha 75 längre...

Jätte intressant va ^^ Sitter och kollar på SYTYCD och håller på att däcka, måste duscha innan jag somnar men jag doubtar att jag kommer göra det, im a snuskis...

g'night babys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0