FOllow me

Oj så länge sen!
Sitter hemma hos familjen Grape i en stor vit froté morgonrock. Har pysslat i typ en timme hihi, ni kanske får se någon gång?
Jag blrjar 12.50 och har jävligt svårt att hitta motivation att gå på vår enda lektion denna fredag? Men jag har skolkat ovanligt mycket den här veckan (jag har mina orsaker) men ändå... Hmm ilands problem!
Vad ska ni göra idag?
Själv ska jag ta tummen ur röven och klä på mig.
Bestämma om jag ska gå på min lektion annars måste jag sjukanmäla mig, oops...
Sjunga hos Kishti kvart över 4
Kanske färga håret?
Peela & fila hela kroppen
Vaxa benen
Sola
Och ikväll var tanken att jag ska fakka ur med Julia De Kattoh och Flensie Banensie :D
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0