Alla hjärtans dag?

Alla hjärtans dag, jag har aldrig riktigt tänkt på den dagen, tror jag? För jag har aldrig riktigt haft någon att dela den med innan, inte på riktigt. Komer ihåg att när jag och Leo var mindre fick vi alltid ett sånt där plasthjärta fyllt med sockrade godishjärtan den 14 februari, men nu är jag inte 8 år längre :P
Patric jobbar den 14 och jag är upptagen så vi ska fira våran 11 månaders dag & alla <3 dag den 13 nu på lördag, så det är delvis därför jag ska fixa till mig och sola och grejer ;) Vi ska fira genom att sova hos Christer där man kan få lugn och ro utan morgonpigga människor/hundar som väcker en. Vi ska ligga i sängen hela dagen, kanske basta och bada jacuzzi, äta gott och avsluta med en tidig biofilm för jag måste i säng tidigt lördag kväll :)
Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0