My eyes where blinded by the neon light

Igår vaknade jag upp hemma hos Patric, jag sov så gott den natten!
Patric hade hunnit komma hem efter skolan, så mys blev det innan frukost på Bistro Voltaire.

Kom hem och tog en 40 minuters powerwalk med vovven och när jag kom hem påbörjades städning av lägenheten.
5 timmar senare, nyduschad, mätt & 500:- rikare åkte jag hem till min fina vän Emil som varit i Norge alldeles för länge.

Det är så mysigt att sitta ute på någons uteplats, invirad i en gigantisk filt, omringad av härliga glada människor och bara njuta!

Idag blir det kräftskiva hos André, det ser jag fram emot!

En favorit

Kommentarer
Postat av: yodjo

du borde fan va etta!!!!!!!

2010-08-23 @ 13:15:40
Postat av: nikita

hahaha <3

2010-08-29 @ 19:54:42
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0