Muddy with twigs and branches

Godmorgon!

Nu har jag varit hos "tandläkaren" och ska till skolan förtidigt för att äta lunch...

Är hemma hos Patric och eftersom jag inte var sugen på gröt idag blev det bara 2 ägg med kalles och en kopp te till frukost, and I need more than that!

Igår firade vi Anton på ett abonerat Langolo. Viner och drinkar och trevligt sällskap! :) Brorsan och Jasmin skulle inta dra med vidare till Berns så jag hakade på dem och åkte hem till Patric inatt <3

Lyckades slänga ner ett par mini tights i party väskan så att jag slapp gå till skolan idag i tight-little-black-dress... Har gårdagens smink och känner mig jävligt fräsch! ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0