Konsumtionsmönster

Jag har fotat allt jag köpt de senaste 2 veckorna, så om ni tycker om att se fotade nyinköpta saker: enjoy!

PYSSEL #1


Secondhand jeans, misfits
tight-ass shorts <3
PYSSEL #2
step 1
step 2
Älskar nagellack! Ser så jävla fräsch ut med snygga händer & tår
Riktigt skön bodylotion
Världens bästa hårprodukter, balsamet = BÄST
Prisvärda ansiktsprodukter
ca. 50:- rengöring/ansiktsvatten
ca. 80:- ansiktscréme
Funkar inte på mig...
Keep your feet fresh!
ÅRETS kalender <3
Fin anteckningsbok / dagbok
Man måste ha ett rosa matteblock! Matte C here I come

6 små stycken anteckningsblock = 59 kronor!!!
Älskar sådana här pennor!
Jag är ett litet barn, så mamma köpte massa färgpennor :D
jag köpte visst ett mobilt bredband?
Impregnering till mina nya skor ;)
De får jag visa en annan gång dock + halvsulorna ^^

Kommentarer
Postat av: malin

vilken storlek har du i acne jeans?

2010-08-30 @ 19:18:57
Postat av: nikita

Hej Malin!

Min storlek i acne jeans varierar grovt beroende på modell och vilket år de var skapade.



Köpte ett par vintage acne i storlek 28.

Mina andra 2 par vintage acne är storlekarna 26 &27 tror jag.

Sen köpte jag ett par chinos liknande acne som jag hade storlek 24 i...



Så det varierar!! Men vanligtvis har jag storlek 24/25/26 i jeans beroende på vilket märke det är! :)

2010-08-31 @ 11:29:37
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0