Dirty looks, grudges and jealousy

Det är så skönt att hinna med allting som man velat hinna med. Det är så avslappnande.

Efter jobbet har jag hunnit med

  • Pantat burkar/flaskor (räddat miljön) och tjänat 85:-, RAKT ner i sparbössan!
  • Städat mitt rum
  • Planerat min vecka
  • Packat väskan till imorgon, plugg + danskläder/bikramkläder + yogamatta etc.
  • Städat upp mitt rum och rensat ångest-högen som vuxit på skänken
  • Pluggat matte
  • Fått i mig lite middag (svårt efter ett jobbpass där man fuckat up magen)
  • Satt på te till mig och mamma
  • Fått mitt hår flätat precis som en liten skolflicka
  • Myst ner mig i sängen med 1 stor kopp te och 2 små gluten/mjölkfria chokladbollar INNAN KLOCKAN 22.00 :D

  • Godnatt allihopa. Se livet från den ljusa sidan <3

    Då blir man såhär full glad

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0