Pleasure versus humility

Godmorgon!!! Eller eftermiddag numera.
Vilken daag va? :D Man blir ju helt spattig och badsugen! För så pass varmt är det. Har nu varit ute i solen, eller sitter ni forfarande i en äcklig mörk och instängd lokal med massa stolar och bänkar a.k.a skolan?
SJälv kom jag nyss hem efter en 2 timmars powerwalk i det underbara vädret med min vovve!! Oj vilken kickstart!
Jag vaknade upp kvart i 11!? och kollade på film med min pojkvän tills han insåg vad klockan var. Så jag har varit ute sen min frukost.
Nu ska jag äta lite mellis: iskall turkisyoughurt med ringlad honung över toppad med frusta hallon, XXX


Mamis 80-tals sportbh och favorit brillorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0