Peculiar

Lite härlig kuriosa sådär på kvällskvisten:
  • Jag och Patric firade 13 månader igår!
  • Jag har 39 skoldagar kvar, BARA
  • Det är exakt 8 veckor kvar tills jag, Patric, Filippa och Fanny åker till BALI
  • Min mamma tog körkort igår! :D (jag kan inte vara mer stolt!!!)
  • Jag tycker att matchande strumpor är sjukt överskattat
  • Ibland kanske livet skulle vara bättre om man var blind
  • Det är tragiskt att man aldrig kan inse någonting för dess fulla värde förrän man har förlorat det
  • Jag har återfått min självdisciplin = pluggat grovt 3 dagar i rad
  • De här dagarna har gått äckligt snabbt
  • Ibland behöver man en paus från de man älskar mest
Godnatt xxx

Kommentarer
Postat av: helle

hoppas vi ses imorgon på folkan! <3

2010-04-15 @ 16:59:57
URL: http://gillarduost.blogg.se/
Postat av: nikita

Men SJÄLVKLART! Vad annars ;)

2010-04-15 @ 22:06:05
URL: http://nikitalee.blogg.se/
Postat av: helle

BRAAAA:D:D::D:D tagga tagga tagga

2010-04-15 @ 22:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0