Foreign aversion

Guten, Guten.
It is officially PÅSKLOV :D Kan det bli bättre? (ja, om det vore sommarlov)
Ligger i sängen med min fina pojkvän som jag inte alls har gjort slut med för alla er trogna facebook geeks, det var vårt april skämt. Men vi drog det roligaste skämtet för Theo!!! Vi fick honom att tro att Patric hade åkt fast och satt i häktet i 17 timmar för att ha runkat i en busstation för 2 veckor sedan mm. mm. Now THAT was funny ^^
Fan jag har saker att göra idag ^^ som igår, Ingen vila inte... ;)
  • Spela in sång med Stefan
  • Bada på eriksdahlsbadet med Patric & Demi
  • Påskmiddag hos familjen Grape
  • Fekkelitoew hos en viss adhd tjej som jag gillar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0