At least I can say I stood tall

Igår var jag inte i skolan för jag mådde kefft kvällen innan så jag tänkte att jag skulle slippa smitta resten av klassen innan lovet ^^

Patric var också ledig så vi degade länge i sängen, åt frukost och mös vid tvn. Men vi lyckades få undan viktiga grejer också :O Vi drog till nackastrand MED MOPPEN :D och gjorde nya pass! Även fast jag spenderat tid på att få till ett snyggt face på morgonen så jag kunde vara nöjd med mitt jävla pass foto för första gången i hela mitt liv lyckades jag se ut som en körv med hjälmfrilla... Jaja

Sen drog vi förbi forum för ett bankärende och jag råkade åka därifrån med en skitnygg ring och en underbar tröja, visar senare ;)

Jag tog en powerpromenad med sigge runt långsjön och sedan åkte vi in till el stado för att köpa en biljett till en föreställning. Träffade på De ruvo och Molly + pappa De ruvo inne på espresso house i tunnelbanan, alltid lika kul!

Missade biljettkassan med 17 minuter... Så vi drog till MAX och åt världens godaste middag!

Såhär glad blir man av fastfood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0