And the butterflies fly away

Gårdagen var hur mysig som helst!
Började med att vi tog porschen ner till KMK för en mysig frukost i SOLEN :D Sen hämtade vi upp Demi och åkte ut till Strängnäs där mormor, Olle, Mami och hundarna väntade.
Vi letade påskägg, åt mysig påsklunch, lekte cirkus med Demi (eller jackass?) spelade spel, skrapade trisslotter och hade hur kul som helst!
Tiden gick sjukt fort så vi hoppade in i bilen klockan 6, drog hem till Årsta och tittade på Jakten på Julia tillsammans. Skulle dragit hem till Hugo efteråt men jag var så trött och jag skulle varit hemma hos honom i max 1½ timme för att kunna gå och lägga mig i tid för jag jobbade ju idag! Men men, det blir fler gånger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0