14 suger

Godmorgon! 
Jag säger hej hej, vilken underbar dag det är, att man får vara som man är, och ändå leva tillsammans, HEEJ (gran cheté)
Men hur härligt är det inte med solsken? :D 
Är hemma hos min morbror med Patric. Vi ska snart gå och äta frukost i solskenet för att sedan hämta upp min lillasyster i gullmars och sen åka ut till mitt fina landställe - strängnäs! Där borta väntar mormor, olle, mami och enzo! Vi ska äta påsklunch och bara ha det mysigt, mamma och mormor har sagt att de såg påskharen :O  

Kommentarer
Postat av: helle

glaad påsk på dig nikita :D och patas såklart! vi ses den 16:e på folkan!

2010-04-03 @ 15:14:32
URL: http://gillarduost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0