Yawn

Fullmåne, suck. Jag kan inte sova då. Där har vi min förklaring till min dåliga sömn måndag-onsdag. Hoppas att det bara var det.

Så jag somnade inte förrän 2 inatt, så idag är jag sjuk. Skulle sova till halv 12 och akna upp som en ny människa efter 9 och en halv timmas sömn, men NEJ jag vaknar av mig själv klockan halv 9 och kan inte somna om :(. Men jag ska bara vara glad, mamma sov bara i 3 timmar.

Idag blire inte ens slappt fast jag är sjuk. Jag ska:

  • Beställa ny kod till mitt kort
  • Väcka björnen som sover (min storebror) det är ett JÄVLA mission. Han vaknar inte.
  • Göra klart min engelska summary
  • Renskriva/finslipa på min filosofi sammanställning
  • Börja med svenska läxan
  • Skriva ut massa papper från fronter
  • Pampa mig i duschen med peeling, fixi fixi kanske fixa naglarna om jag hinner
  • Sola solarium
  • Ta ut pengar från NORDEA, annars blir det torsdag
  • Fixa flaska
  • Sjunga hos Stefan17.30
  • Fixa "fotbollsturnerings" kläderna + alla atteraljer
  • House 18.30
  • Waacking 20.00
Det är bara till att sätta igång då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0