Well you are my motivation

Idag var också en bra dag! :D
Försov mig 40 minuter!!! Men kom bara 7 minuter sent! Alltså jag vaknade 07.41 och var utanflr skolan 08.17. DUUUUUUDE
Hade FYSträning, skönt men jag var inte på topp. Hade inte ens ätit frukost innan, men jaa brände extra mycket ;) inte för att jag behöver mer just nu... Så jag tryckte i mig en liten macka och en BULLE :D Sen vare english, Fick CRED av Ellie! och sen vare lunch.
Mötte upp Patric för att lämna in FEL datorsladd... suck drog tillbaka till skolan och hade jazz i 1 ½ timme. FETT KUL :D Saknar jazzen (mest moderna!)
Sen drog jag och gjorde braziliansk vaxning again. Det gjorde inte alls lika ont den här gången, smärtan ligger i att man nojjar och ligger och spänner sig ^^ Om man slappnar av och andas gör det inte så ont ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0