Vikthets

Usch usch. Ändå ställde jag mig på vågen imorse, på grund av alla kommentarer. Jag har alltså gått ner litet, nästan ett kilo och jag fattar ingenting. Jag lägger alltid bara PÅ mig för att jag bygger muskler som en jävla HINGST ;) så frågan är då det.... hmm

Jag tycker inte om vikt hets, har haft det någon gång men vågen ska man inte titta på, utan måtten. De är DE som är det väsentliga, så länge man inte har ett midjemått som överskrider 80 cm = bukfetma för då har man ökad risk för hjärt och kärlsjukdomar. (vem säger att datorn inte är ett läromedel ^^)

Upp och ner och ner och upp går det med viktkurvan, fuck den. Som i somras t.ex. då blev jag en PINNE. Blev i princip platt, rumpan försvann lite och jag hade inte ett enda veck på magen när jag satt hunched over för jag gick ner 5½ kg på 5 veckor :S HAHAHA jag vägde 46.5 kg som minst, de ni en liten pinne. Orsaken till denna viktminskning var Bali Belly times 3 ;) hahaha
Men man mår ju inte mycket bättre för att vara sådär smal. Visst det var trevligt att ha smala ben, men jag saknade mina boobs och min gött för mycket. Så när jag kom hem la jag på mig lite. Som sagt Upp och ner och ner och upp.

skinny bitch till vänser, Julia, Molly, Fanny, Can, Fiippa <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0