u dirty bitch

Hemma igen!

Skolan gick fett bra :D Engelska först med GUDS gåva till engelska elever - Ellie. Hon är den bästa! Rå taggad som fan efter hennes grymma klass, lämnade in engelska läxan i tid också!

Lurre med PH och MSBS hahaha (Mange Schmidts Brorson) a.k.a Joel. Sen vare balett med bästa Ola! Kände mig inte lika hott idag dock för jag glömde mina trikåer så jag fick ha mina ylle tights - VARMT!

En till danslektion med Oliven. Vi är grymma, korrat till Charmer by Kings of Leon på måndag filmas det ;)

Hann tillochmed fika med mi amor på fåtöljen och trycka i mig en kladdkaka, den är för jävla mäktig!

Jag och Flanell hottar till oss, nu blire fest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0