tummarna

Klockan är över 12, och jag kan inte sova när det är allt jag vill och behöver.

Idag var jag lika, om inte ännu mer busy än gårdagen.

Började med filosofi, haha, flumm med andre <3
Teater lektion :D så SJUKT jävla roligt!
Lunch - reklamerade min kattiga ryggsäck och fick en ny :)
Svenska - SJUKT djupa debatter om kommunikation, rappa i käften är min klass ;)
Klassråd - jag ska fixa flaska och lägga ut 4000:- lite stressigt.

Patric kom till skolan, jag pluggade filosofi och var med honom i en timme.

Möte vid Odenplan, shoppa lite med Charlie först. Mötet gick SJUKT bra, är rå taggad och hoppas att det kommer bli lika grymt som jag visualiserar det. HÅLL TUMMARNA FÖR MIG :D

Hip hop med Cherie - jag och fanny sprang till ackis från odenplan nästan ^^

Hem, stretch, dusch, städa, organisera. Men jag är nog sjuk imorgon. Kan inte sova, och är härligt förkyld. Men livet är toppen! :D

min KATTIGA ryggsäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0