Tillbaka till datorer...

Joo, jag skulle ju fråga min morbror om han ville sponsra så jag kan köpa mig en fet jävel. Patric tipsade (och sen tipsade Jullan mig) om att jag ska utnyttja CSN kortet och på hemsidan står det att man kan få en MacBook för 9445:- MEN man ska inte gå på sånt och fr att få mer info krävs aktiveringskod och kort så vi ska kolla det när vi kommer hem till Grapes. (De råkar ha koll på papper som min familj slänger).
I alla fall så frågade jag Christer om han ville bidra till en dator. Han blev stressad mitt i allt för han var jättesen till hockeyn så innan han gick utanför dörren sa han: vilken dator vill du ha?
Så jag fattade ingenting. I alla fall jag tror han kommer att bidra ^^men jag vet inte med hur mycket. Men vi får se happy happy joy joy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0