Snuff snuff snuff

Vaknade imorse av att Patric sitter och spelar Age of Mythology. VÄRT SPEL! Vi satt oich spelade sönder det förra lördagen :D
Sen hoppade vi in i duschen och sen fick jag en helkroppsmassage!!! jag har DEN bästa pojkvännen, sorry girls vad ni än säger...
Frulle hos Grape är för mysigt. Nybakat bröd, fett mä ost och kalkon eller skinka och deras magiska tekokare. Vi satte oss och kolla på en prinsessasdagbok 2? Den var helt okej. Hann tillochmed studsa studsmatta i solen i 10 minuter. Fan va lite jag är ute i solen!
Patric var gangster när han hängde tvätten och jag ska iväg till Stefan för att sjunga in det sista på låten. DEADLINE den 22 :S hoppas hoppas hoppas...
Men innan jag drar dit ska vi luncha con mi madre på Bistro Voltaíre som mamma äger med Lotta. MUMS, kommer nog bli massa bilder idag också ;)
Planer för ikväll - PERSONALFEST ^^ sen är vi bjudna hem till Melissa också som fyller år! Och vi ska upp 8 imorgon, suck...
Såhär ser väll alla ut när de hänger tvätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0