Sleeping beauty

Jag vaknade nyss. Eller för en halv timme sen men jag känner mig fortfarande freshly baked!

Skolfotot var roligt. Jag hadde ett riktigt jävla stone face. Köpte insparksbiljett till Fanny också, tomorrow´s party time! Vi ska fucka UR - tema SYND!! hähä

Efterskolan sprang jag till el slusso och mötte min amor. Han är så fin han och passar så SJUKT bra i toffs :) Vi drog hem till moí och värmde på våra OTROLIGA scones vi bakade för några dagar sen (secret: extra mycket smör, mjölk istället för fil och lite längre än 10 min), men de var inte lika gott idag.

Sen somnade vi så HÅRT i sängen och sov i 2 h ^^ idol börjar klockan 8. Jag skippar dansen idag, någon måtta får det vara. ;)

 

såhär såg jag ut på skolfotot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0