Skola

Fifan vad jag är bra!

Har hunnit med detta:

  • Filosofiläxan + mailat iväg den
  • GJort lämplighetsundersökningen
  • Kollat upp skolfotokontot hur man ska göra och vad jag vill beställa
  • Städat upp i köket
  • Städat rent lägenheten från mina grejer
  • Städat hela mitt bombnedslg till rum - organiserat tillbaka kläder + dammsug + dammat
  • Noppat mina ögonbryn
  • Fixat mig inför hela dgane + kvällen (packat ner allt)
12.22 går min buss till skolan. Sen har jag 2 TIMMAR scenografi, mask och kostym. Vad fan ska vi göra i 2 TIMMAR? Jaja skolan först. Sen ska jag träffa mi amor och kolla på stan åt honom, hihihihi. Sen blir det första repet inför showen och efter det in i studion med Hjalmar och Leo som har hittat på nytt. Får se om jag pallar dra ut ikväll. Blev i alla fall bjuden till någon men frågan är om det är en bra idé. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0