PORR

Hemma igen.

Sov med min älskling inatt, det är då jag sover som bäst när jag somnat omlindad i hans varma kropp. MYS!

Ska egentligen städa mitt rum och göra filosofi läxan innan jag börjar skolan 12.50. Jag hoppas jag hinner med det ena i alla fall!

Jag är en riktig blogg nörd! Varje dag läser jag flera bloggar kända som okända. Men idag blev det en trevlig överraskning när jag skulle gå in på blondinbellas blogg för då kom jag in på en riktigt grov PORRSIDA med videos och rörliga bilder och jag fattade ingenting. Satt där som ett frågetecken och undrade om någon hackat sig in på stackarns blogg, men neej. Jag hade lyckats gå in på BONDINBELLA.se HAHAHAHA aa men det var ju en trevlig start på dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0