Ouch

Godmorgon, jag är bakis. Har ont i huvudet och är helt seg i huvudet. Men det vare värt ;) haha

Det roliga var att jag trodde att Christer skulle ha fest för Maja, men det var släktmiddag i princip och jag och fanny kom dit i våra SYND kläder. Haha!

Jag i latex tights-12 cm svarta lack Steve Madden och en svart tyll topp med bara axlar. Fanny i ärmlös body, vit tyllkjol och leopard leggings, båda två rå makeade traskade vi in i hallen och där satt alla tysta i vardagsrummet. HAHAHA det var jätte kul :) Men kattiga va vi 

Det blir vad man gör det till, och jag, Fanny, Igor och André hade ändå cok me kul på insparken ;P Dansade galet, så jag har typ träningsvärk idag? hahaha

Tog en taxi hem sen från Mangobar, donken var stängd så det blev inget fylle käk. Jag och Fanny däckade ganska så hårt i min säng  och Jag hade väldigt konstiga drömmar...

Man kan ju säga att vi inte riktigt känner oss såhär fräscha dagen efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0