Oh yeah!

Soft jävla dag. :D

Började med Balett, J'Adore min balettlärare OLA. Han är bara bäst. Så har det vart med alla våra manliga danslärare so far, fifan att det bara blir ett år med dom. :/

I alla fall så jag kom lite sent men hann byta om till min balett outfit = strumpbyxor(me no like) hotpants och min mys tröja. Blev så jävla taggad där vid balettstången när man står i sin balettpose och känner sig fit som fan ;)

En till danslektion följde, jag och Olivia flummade mest runt men oj så bra det blev ;)

Stefan den jäveln var gay och bokade in ett stress möte IDAG som jag inte hann med egentligen, men jag är ju tvungen att satsa så jag drog hem till honom och sjöng och det blev framsteg ;) wohoo TAGG

Så nu sitter jag hemma och har massa saker att göra, as usual. Har inte hunnit träffa mi amor idag och det lär ju int bli av heller :/ jag vet inte hur LÄNGE SEN det var då vi inte har setts på en HEL dag :P men det är ju bara positivt!!

Blir lite blogg idag i alla fall ;) hahaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0