Oh poetry, sweet poetry

Drog hem till Mervi med mamma och Leo. Mammas svenska indones kompisar. Jag är fett happy här! Lilla söta Demi är JÄTTE glad för att träffa oss, lilla. Hur kan livet vara så tufft för en liten oskuldsfull 10 åring?

Vi har ätit SJUKT god indonesisk kyckling med ris och sedan dessert med glass, sockrade jordgubbar och maränger. Min mage är så uppblåst efter det - ser ut som om jag slarvat med minipillrerna (nej usch! så får man inte säga!).

Så nu sitter jag så nöjd, så nöjd i en skinnfotälj här hemma hos dom. Och lyssnar till allas prat samtidigt som jag kollar på idol.

Åh juste! Det SUUUGER att jag missade dansen ikväll! För det var fucking LYRISK JAZZ :(:( fyfaaaaan vad jag vill gå på det, Om jag vetat att det var lyrisk så hade jag LÄTT gått!

Vad kl att så många tittan in idag :D heeej alla nya ;) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0