Nakedfart

Sitter hemma hos min Patric igen. Han kom nyss ut ur duschen ;)
Idag drog jag och mötte Patric i slussen där vi träffade på Nicolina och hade mini fotoshoot i tunnelbanan ^^
Sen gittade vi med henne och mötte upp Julia Deruvo och Emil okej tillbaka.... Jaa i tcentralen var vi.
Alla undrade om jag var PMS men det är jag INTE jag var bara cranky ^^
Rantade runt på stan med Julia och Nicolina. Jag älskar Julia och hennes humor - tyvärr!
Hade 100 kronor kvar på min 1000-lapp WOHOO så det blev Max för hela slanten (bokstavligt talat! Friscomål med plus meny + en crispy chocolate) FETTO :D precis vad jag behöver. Känner att jag har blivit lite för bening :P
JAG ÄLSKAR MAX!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0