Modern, contemporary - BULLSHIT

Nu ikväll var jag tvungen att se en föreställning skapad av 2 tjejer inför det projekt vi ska arbeta med senare. Förväntade mig något bra, fina duetter (tänkte lite so u think u can dance) för DAMN vad bra det kan bli! MEN det var sämre än föreställningen som ROSAS satte upp på dansens hus härom veckan... SUCK
25 minuters blåmärkssparkas - fylle trattskrångel och springande baklänges. Jag vägrade stanna. Och jag hade ett fniss anfall med Elina i början. Ett sådant har jag inte haft på länge!
För man satt I scenen i princip, publikplatsen var upplyst, liten lokal och allting ekade. Alla är knäpptysta och 2 magar kurrar. Jag fnissar 1 gång. Elina som sitter brevid mig 2, sen blev det domino effekten. Och särskilt när man INTE FÅR så kan man inte sluta!!! Skämdes som faaan när jag satt där framåtböjd mitt i början av föreställningen med tårarna sprutandes och alla blängde surt, men kul vare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0