MISHCKA

Hela dagen påverkas av ditt morgonhumör. Tänk efter, om manm vaknar upp på fel sida blir HELA dagen i princip KEFF. Så imorse vaknade jag och märkte att jag sovit för lite. Kan ha berott på vårt säng-krig som resulterade i magknip, nypmärken, och röda handmärken men kul var det ^^

Så har jag ingen jävla aptit, är helt otaggad på skolan och vill bara ´gå och lägga mig med min bjebje och värmas upp av hans kroppsvärme. MEN

Jag kattade till mig. (Nytt uttryck... haha)

Satte på mig sköna dock snygga kläder. Mina baggy herrjeans från topshop, min kattiga korallfärgade body (igår var jag GRÅ - trist) som jag har utan BH (FREEDOM! jag hatar "byst hållare") mina baby air force size 2.5 de Nueva York och min fina keps som jag också köpte i New York (var där i April - God bless) som min kära bror baxat! På det blev det SMINK! Älskade smink som kan pigga upp ett trött ansikte.

Borta var de mörka ringarna, och jävlar vad man ser piggare ut med lite mascara och rouge. Om man tycker att man är fräsch så ser man fräsch ut. So im fucking glowing ^^ haha nej men det oiggade upp sen PEPPAR man med FET jävla musik hela vägen till skolan så känns allt mycket bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0