Mätt!

Vad är det här? Jag har sällan matlust numera... Suck. Men istället för att trycka i mig mat som jag gjorde förut så accepterar jag att jag inte pallar äta en stor skål gröt och en smoothie och mellis och massa lunch. 
Jag äter när jag känner för det, och det jag känner för. Capishe?
I alla fall, tänkte ju ge er fina bilder på min morbrors underbara lya på öfre på 200 km MEN även fast deras polski städerska vart här idag så var det hoceytrunkar och saker i vägen så vi tar det en annan gång ;) helt sickt nice lägenhet. Det är mitt vad blir det nu... 4de hem? (1 - hemma. 2 - Grapes hem. 3 - Svenssons hem) Bodde här förr och jag och Fanny bodde här hela förra sommaren och nu har jag knappt tid att ta mig hit numera. Men min morbror är som min papi so thats why ;) 
Men jag bjuder på andra bilder ;) Fucking iBooth alltså!
MIN min, haha
Mellman, eller jag menar Patric
Tänk om det hade funnits två av mig...
Fyfan vilket helvete ^^
Ungefär såhär skulle våra barn se ut dåra HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0