Lördagsgodispeng

Åkte moppe OCH tog bilder, hehe. Men jag känner mig så jävla kaxxiiih med Patrics kamera! För han går ju sam-media så det passar ypperligt för vi tycker det är lika kul att fota ^^
I alla fall, inte bara det att han är grym på foto utan han KAN ju kameror också, digitala och system. Så han LÄRDE mig alla jävla inställningar man aldrig hört talas om/ens vetat om att de finns i digitalkameran men JÄVLAR vad skillnad det är och jag är såååå mallig ;) (Jag har ätit så mycket godis att jag har ont i käken :S :P)



Dum - dummare ^^



C-L-E-A-N. Jag är bra



Det här var på moppen i fullfart, men det ser ut som om jag står utanför Pats crib? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0