Jag har sprayat håret rött, luggen blev grön

Jag är SÅ trött på mitt hår. Bajs bajs bajs känner jag, och nu när jag fått det så långt vill jag SNAGGA MIG för allt jag gör är att fastna i det/med det.

Men det är så varje höst, jag får damp och vill göra något drastiskt med håret. Brukar vara att färga håret mörkt. Förr förra året hade jag jätte fint GULDBLONT hår och jätte lång. Då ringde jag filippa, tog kökssaxen och sa till henne att klippa av övanför axlarna? Sen färgade jag håret SVART, det var inte meningen, skulle bli mörkbrunt men blev SVART.

Har haft många hårfärger!! Från brunt, till gyllenbrunt till Guldblont till ILL RÖTT till kolsvart, till mörkbrunt till rödbrunt etc. etc. Nu är jag så trött på min utväx och jag vägrar BLEKA för det SLITER som sandpapper på mitt halvtunna hår :( Så för att konstatera jag har inte hoppat på "blogg trenden" att färga håret brunt...



Från långt guldblont svall



till kort svart hår (här hade det vuxit ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0