Godnatt

Hemma hos mi amor efter en LÅNG dag.
Började med att jag var så duktig för att sedan skolka och fika med Ph och Joel, underbart sällskap! Hittade KATTIGA blå manchester byxor som man får tight-ass i, VIKTIGT! ;) Sen joinade Patty oss 3.
Drog in till stan, mi amor shoppade. 1 par KATTIGA janoski, 2 par manchester byxor och så fick han en jätte fin benvit stickad tjocktröja + en kattig t-shirt av mig. Man måste ju skämma bort sina loved ones!!!
Åt på Sandys = världens bästa tonfisk mackor!
Rep inför break the norms skivbolagsfest som jag ska uppträda på BE THERE ;D gick cok bra, we will fucking rock
Drog ut till AGA? Efter ropsten, vad fan kommer efter ropsten om inte lidingö? :P spelade in på Hjalmar och Leos sköna låtar.
Patty kom och mötte mig i roipsten (världens bästa!!!) och nu är vi hemma hos honom. Jag däckar NU peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0