Genom blänkande stenar av pärlemo

I alla fall, HOR csn kan äta bajs! Min aktiveringskod är fel? Jaha jaa, jag fick pappret för 6 dagar sen och har aldrig använt kortet/koden? :S jaja det fixar sig hemma hos Patric. Min drömprins...

Nu måste jag sätta igång med svenskan. Inlämning ikväll 20.00 och imorgon creative writing + filosofiskt cafe :S woooow so plugg plugg plugg! annars resulterar det i att jag måste skippa dansen ikväll IGEN!

Färgade ju som sagt håret igår och ville raka av mig allt efteråt. MEN det blev inte alls lika farligt som det såg ut! Och när jag kom till skolan sa ALLA att det var fint så jag blev jätte glad! :D (även om folk bara vill vara snälla/inställsamma ^^) Men man kan inte vara utan smink dock, för då ser man sjuk ut alltså inte ful utan SJUK så jkag måste sola lite ^^ hihi



COME TO MAAAMA!!!


Kommentarer
Postat av: filippareeen

BÖÖG jag tyckte ju inte att du skulle färga håret :( men det blev säkert fint :) csn kortet aktiverar sig själv väl när man använder det? jag kommer ihåg att jag aldrig aktivera mitt förra men det gick jätte bra ändå att använda det^^

2009-09-30 @ 20:14:43
Postat av: NIKITA

Jaaaa i know men det behövdes ^^ det ser okej ut haha

Jaa men jag eftersände mitt kort så jag var tvungen att aktivera det kenaas kort :P

2009-09-30 @ 20:52:39
URL: http://nikitalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0