Du skall icke förtära alkohol

Oj oj oj. Det blev en jävla bakisdag idag! :O Trodde jag skulle kunna gå till skolan till danslektionen men nej nej nej.
När Fanny gick hem runt 12 mådde jag bara värre. Fick migrän, var helt shaky och trodde verkligen att jag skulle spy. Däckade i mammas säng och sov tills Patric kom hem och räddade mig <3
Han fick mig att må bra, bli glad och jag slutade må illa, huvudvärken försvann (Ipren kanske hade lite inverkan på det :P) och jag fick tillbaka min energi!
Åt middag med Ismaila <3 på MAX världens godaste hamburgerestaurang! Det var mysigt att catcha upp med honom, det var för länge sen!
Drog hem till Stefan och sjöng arslet av mig. Haha det gick så jävla bra och låten har gått ett HELT nytt sound, oj vad jag förundrar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0