Do you trust yourself? Do you really?

Nej NU NI ska ni få så mycket update så ni inte orkar läsa igenom allt ^^ hehe neej inte riktigt...

Söndag

Uppe och "hoppade" son las OCHO ^^ tog burren till jobbet. Vi var så jävla organiserade och hade planerat öppningen in i minsta detalj (det är sant jag svär ^^) MEN så fick vi spendera 15 minuter med att springa och leta efter en CRUCIAL key. BÖGSTJÄRT tänkte jag, men Patty a.k.a Sherlock hittade den. Våran tidsplanering sprack och det resulterade i FETTMAKÖÖÖ prick 10 och tårtbordet var inte ens färdigt :/ men men Babyface (LÄS HENNES BLOGG HÄR) kom klockan 11 som vanligt. Och så blev det klas i schemat så vår fjärde person fick vara i Bistron. Men man kallas ju inte dreamteam for nothing ;) Vi var grymma och sålde för BRA siffror :D

Efter jobbet drog jag hem till min Mamis <3 efter ett väldigt givande deep talk med min fina Fanny!!! Mamma hade gjort FIN MIDDAG! Entrecote med rostadpotatis, hennes special sallad, gräddsås med FÄRSKA kantareller och parmejano! PLUS hör och häpna, ÄPPEL PAJ med vanilj sås <3 världens bästa mor!

Måndag

Skolkade från baletten, shame on me! Hade studiebesök på stadsteatern, coolers att få stå på stora scen, se allting BEHIND THE SCENES så att säga ^^ och kostymförrådet hähä Södra latin är en bra skola!

Mötte upp Patricia i slussen <3 och vi drog hem till moí. Blev överbliven äppelpaj med vaniljsås och mys. Sen kom mormor och morfar HAHAHAHAHAHAHA, jag dör...

Patric var tvungen att dra a casa, så jag började plugga. Swejdi såklart. Åt mellis OBOY ÄR MIN HEMLIGA ÄLSKARE och fastnade framför tvn. oh oooh! Men efter mellis (och 2 timmar tv tittande) fortsatte jag med plugget och det flöt på bra! Läste mina 30 sidor o svenska boken och förde logg, gjorde min wordlist + synonymer och började med svenskan :)

Mami kom hem och lagade sjukt god mat IGEN!? Hon brukar aldrig ha tid att göra middag men nu vare twice in a row :D Så vi festade loss med mysmiddag och tv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0