determent

Jag är envis, bestämt och jävligt målinriktad. När jag put my mind into something kan inget rubba mig.

Igår hade vi teater. En övning var att man på vilket sätt som helst sklle sätta sin partner på en stol, medan partnern skulle vägra. Olivia är lätt, så jag satte henne på stolen. Sen var det min tur att inte sätta mig på stolen. Olivia fick inte ner mig, inte Saga och Olivia tillsammans heller. Sen var det 5 pers som försökte få ner mig på stolen, men de lyckades inte. 5 pers som lyfte mig i mina armar och ben, men de lyckades inte. So dont underestimate me and do not fuck with me, juste

Min favorit arab. Min bästa killkompis, u have always been there for me

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0