Datorer, schmatorer

Kom i alla fall underfund med att jag måste införskaffa en egen dator.
Inte en som ockuperas av en mamma som gör viktiga inbetalningar eller en storebror som spelar dumma spel. Utan en egen, där jag kan plugga och fixa som jag vill.
Tänkte bara köpa något litet, i stil med en acer som fungerar att skriva/gå in på internet med. Tänkte lägga ut 4Lax, så jag frågade mamma om hon ville bidra. Till min happy surprise sa hon att hon kunde lägga 5Lax, och att jag skulle fråga Christer om bidrag också. Så sofar har jag 9lax till en dator! En MacBook kostar 10.500 kanske ska punga ut lite extra för en riktig jävla dator? elläh? ;)
Annars köper jag bara denna Mac med 24.karats guld och diamanter. Its in my price range...

Kommentarer
Postat av: JF

soken med csn kortet är det 10% rabatt på macbook! <3

2009-09-24 @ 19:10:37
URL: http://[email protected]
Postat av: nikita

MEN SOKEN <3 jaaa i know :D:D tack du älskling

2009-09-24 @ 21:31:34
Postat av: JF

VAD BRA! <3

2009-09-25 @ 16:12:47
URL: http://claudiaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0