Cant let it go, can I

Kom på en rolig sak, en lista. HAHAHA var bara tvungen!

ALLMÄNT...
Namn: Nikita
Piercingar: I tungan
Tatueringar: No maaan
Längd: 154 cm
Skostorlek: 34-35
Hårfärg: Rödsvart?

Är du kär i någon: JAAA
Önskar du att du bodde någon annanstans: yessire!
Tänker du på självmord: no im a happy person :)
Tycker andra att du är attraktiv: min pojkvän sa det nyss :D
Vilket shampoo använder du: kommer inte ihåg namnet, det är lila? 
Vilken parfym använder du: mamis newyork olja <3
Vad är du rädd för: Att inte leva fullt ut
Gillar du att tvätta: Yes, då har man ju alla kläderna rena! :D
Gillar du Berg-och-Dalbana: HELL YEAH! Jag är flipparnas flippare

 

SENASTE...
Film du hyrde: Oooj, hmmm. Någon action film?
Film du köpte: Twilight ^^
Låten du lyssnade på: Milk - Kings of Leon <3
Låten du hade på hjärnan: La La - ashlee simpsons ^^
Låten du laddade ner: diva - beyonce
Personen du ringde: Mami
TV program du tittade på: Real world :D
Personen du tänkte på: Mi amor

FAVORIT...
Mat: Indonesiskt, anyday!
Låt: Just nu: Angel - Jack johnson
Sak att göra: Stryka saker från listor = DONE!
Sport: Rysk kulstötning
Dryck: Vatten, jävla svenne!

Kläder: HIGH heels
Film: One night in Paris
Bil: Jag ska ha en fucking lambou <3

ANTAL...
Gånger du varit kär: 1

Gånger ditt hjärta brustit: Oj oj oj! One tooooo many 
Hjärtan brustit på grund av dej: Hehe, ett par har jag hört ^^
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Flera, jag var barnmodell ^^ plus den gången när jag robbade gs4 med en helikopter
Ärr du har på kroppen: HAHA, som om jag kan räkna så långt? nej, men 1 fett runt från ett avgasrör när jag var 5 bast på vänstra benet. 3 stycken gulliga i huvudet, från 1 grottvägg, 1 stubbe och 1 tjock gren med något i (spik?) 1 från att jag sågat mig i vänstra pekfingret, 1 sprut ärr på höger arm, 2 vattkoppsärr i ansiktet, 1 under hakan, 1 på smalbenet från bali and to much to drink, sen har jag ju massa små ärr jöh

SENASTE...
Bok du läste: A thousand splendid suns <3
Personen du fick mail av: SPAAAAAM
Personen du fick brev av: CSN ^^
Personen du fick sms av: My Love
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ehmmm, have we ever? för sisådär 12 år sen i så fall?

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Dansat balett, gått ner i spagat, ätit kärleksmums, PLUGGAT, myyyst, skrattat........
Var det kul: haha aaaaaa
Hur tidigt stiger du upp: Imorse var det halv 10!
Gillar du att slåss: Nej, men please punch me! MÅste slåss någon gång, u up for it? ;)
Vad ska du göra ikväll: Våldta patric, sen däcka före honom HAHAHAHA

Är du seriös: Det är klarre, men inte alltid
Vad är du allergisk mot: Mjölk?
Var har du ont: axeln, ryggen, no pain no gain ^^
Använder du hårspray: nooo
Kan du stå på händer: daaah, im a fucking x gymnast + cheerleader ;D
Favorit serie: FAMILY GUY IN MY STJÄRTHÅL <3

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: sugaaaah
Gillar du ketchup: På det MESTA
Är du glad nu: JA JÄVLAR; jag studsare nästan upp och ner ^^
Var du glad igår: mmm, aaa aa det var jag
Känner du någon som jobbar på sjukhus: säkert
Vad dansar du till: reggaeton-dancehall preferable ;)
Stockholm är: to sloooow
Göteborg är: glenn och fisk
Kan du sjunga: JA JÄVLAR; har ni hört mig? Kischti säger att jag är Whitney material! :O
Mer värt än guld: happiness
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti!!!
Ett land jag helst vill besöka: Brazil
Ska bli skoj: Morgon dagen!
Ska inte bli skoj: Morgon dagen!
Sparar till: Resor - Berlin/Grekland nästa!
Väntar på: Att min energi ska sluta sprudla så jag kan somna
Pålägg som gäller: Milanosalami
Dagens dryck: Sarre = saft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0