Brunett, bajsfärgad, rödbrun, orange

Nej jag har lite damp här i datorsalen. Yeah u heard me DATORsalen inte DATAsalen eller DATAN, utan DATORN. Juste, data betyder information. Det är som att säga kepchup, köppullar eller poccorn. OKEJ? haha fyfan vad jag vill throw a happy tantrum = ställa mig på bordet och dansa och skrika men jag avråder mig själv från det (p.g.a datorerna).

Efter skolan ska jag nog köpa hårfärg, JA JÄVLAR vad trött jag är på min hårfägr. FUUUUL. Och boka fittvax haha jag älskar att uttrycka mig rätt. Hem och plugga hos Pattie och sen INDOMIDDAG FUCK YEAH.

 

Laddar upp bilder på hur cool jag ä ida pöööss


Kommentarer
Postat av: Dj puts

fittvax x)

2009-09-22 @ 19:46:13
URL: http://nikitalee.blogg.se/
Postat av: nikita

I swear to tell the truth and nuthin but the truth ;)

2009-09-22 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0