Bistro Voltaíre

Jag skulle hem till Stefan men som tur var flyttade vi fram det till på måndag kväll och i Tonys studio! Det blir bättre så, när allt känns proffsigt då blir jag proffsig! ;)
Så jag och Mon Chérie tog hans moppe till Bistro Voltaíre som ligger i diesel verkstaden as fräsch lokal och maten ser lika god ut som den är! Trust me, jag jobbar fan där. Hann tillochmed luncha med mamma OCH fika. Vi har inte spenderat så mycket tid med varandra sen jag började skolan ^^ näää va hemsk jag är!
Lite sneakpeak för er som inte varit där:

Våran lunch:



Dagens veggie - filodegsknyte



Caesar sallad med tandoorikyckling, parmejano och krutonger. KILLER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0