6 månader <3

Första gången vi sågs, jag tycke du hade en söt slips och ville ha en nyårs puss men du fattade ingenting

Andra gången vi sågs, du retade sönder mig för att jag hade hyr skidor

Tredje gången vi sågs, we were set up, så att säga och det var början av vår fairytale

You know what they say, third time's a charm...

 

6 månader senare, jag är mer kär än någonsin och lever fortfarande i en fairy-tale tillsammans med dig


You've taught me how to love

You've taught me how to long

You've taught me what jealousy feels like

You've taught me what security is

You've taught me how to keep my feet on the ground

You are my saviour, my one true love, my angel

I love you, I always will...

Nikita Myhrán


Kommentarer
Postat av: Julia Flora

blir lite gråtfärdig. <3

2009-09-14 @ 20:47:00
URL: http://claudiaochjulia.blogg.se/
Postat av: nikita

Och du är världens finaste <3

2009-09-15 @ 09:01:17
URL: http://nikitalee.blogg.se/
Postat av: (not so secret) Lover

dendär patric måste vara en riktigt lyckligt lottad kille ;)

2009-09-15 @ 21:19:45
Postat av: sara

aaah! me love you long time! gullisar! sdfjgacmo gfshöotij!!!!!!!!!

2009-09-27 @ 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0