080909

woow, morgon är det den 090909! klockan 09.09 ska jag fan inte missa. Som förra året - 080808 klockan 08.08

jag ÄLSKAR träningsvärk. Jag har inte särskilt mycket träningsvärk idag fast jag stretchade jätte taffligt men träningsverj betyde att man har RÖRT på fläsket :D så jävlaroligt tills man få sån värk att man inte ens  kan belasta muskeln ^^ hehe well, go HARD or go HOME

nej idag äre skolfoto. woho så jävla otaggad. Det sas att det skulle bli fint och varmt väder idag, jag väntar på solen.

det var WACKING igår på Dans lektion, så jävla roligt!!! Det var särskilt roligt eftersom nästan ingen någonsin hört talas om wacking och dansat det så jag fick shina lite (med mina förkunskaper på när mina klasskamrater visat 2 8:or ^^).

Kul att några trillade in igår ;) nu måste jag dra till filosofi lektionen ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0