You have stolen my heart

U know what? Jag är hemma och inne på internet ^^

Repade idag från klockan 10 till 12 då jag drog med Dante, Joel, Marcus, Ph och Lycke för att delta i en film som kommer visas på Gymnasieskolor som uppmuntrar alla att anmäla brott, vittna etc. Det var FETT kul i alla fall :D 5 teatrare och en dansare och det gick fett bra, vi fick massa cred och 300 kronor för 1 timme, kan det bli bättre? ;)

Jag fick skälla ut Lycke (fyfan vad det var obehagligt!) kränka Sophia och baxa hennes Ipod och tillslut gråta. And I did it! Prova att gråta på beställning framför en kamera ;) så jag var jätte stolt!! :D

Sen blev det ett kort kort rep med Fanny för Johan var inte där, hade ingen musik och Fanny var stressad. Så nu är jag hemma och ikväll blir det vodka och lokalfest ;) hähä xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0