You fucking backstabbing bitch

Kvällen blev lite knäpp... MEN sen blev den BRA :D
Åkte in till rådmansgatan med Fanny för att ta oss en nattfika/födelsedagsfika på café 60's. Jag fick sådana jävla flashbacks från alla stunder jag varit där, helvete. Och sedan de stunderna som chockade mig came FLYING back into my memorie ^^ hahahahaha fyfaan va kul.
Sen kom min kattiga vän ismaila a.k.a katten och joinade oss <3 han är så fin, och STOR är han också :O men jag kommer alltid se honom som den 10 åriga lilla spinkiga städande vaktmästaren, dansande på en scen på vårteater <3 Im sorry love ;)
snuffi <3 han har rätt så stora händer, den där isse

Fanny var kaxxiiiih i sina nya skor från monki

Jag och MAAMA Berta

oooh, we are säxxäääj

katten och Sven <3 i'm the worlds greatest ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0