You are my haven, my sanctuary

Todaag har jag varit rätt så duktig igen :)

Vaknade 35 minuter försent, OCH KOM I TID? Vet ni hur seg jag är på morgonen eller? ^^
Höll mig vaken igenom HELA flummfilosofin... hehehe
Vi var fett effektiva på estetiska orienteringen där vi gör barnteater! :) Vi har omarbetet hela vårt manus och blev klara med ett utkast idag, satt alla roller, bestämt kostym och börjat improvisera kring den
Pluggat svenska på lunchen (det jag skulle läst igår)
Pluggat mer svenska på svenska lektionen ^^ när alla hade muntliga redovisningar, respektlöst men I HAD to
Deltagit i en casting till en långfilm, I love challanges ;)
Handlat
Umgåtts med Patric <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0