Wistful? Go get it tiger

Efter ett trevligt samtal från Tony fick jag en update om releasen jag ska uppträda på i Norrtälje med MIN singel ^^ Haha fyfan vad stort, jag vägrar ens fatta det cus when I do Im gon shit my pants!

Det går i alla fall toppen bra och det kommer bli wicked och nu ska ett nytt möte bokas så jag kan få höra på en ruff version av det den ska bli :D 
Kom på ett sätt att lättare acceptera sin kropp idag! :) Alla har ju sina skavanker som folk nojjar över vilket är jätte töntigt! För i 99.999% av de fallen är det fel som ingen annan ser. (TRUST ME ^^) Men i alla fall, för jg kom underfund med att folk som har en skev bild av sig själv/kroppsbild skyr speglar. Om man inte vill spendera tiotusentals kronor på att skära och KÖTTA i den får man bara lära sig att acceptera den, peace of cake huh? haha nej inte alls, men som idag så duschade jag i jacuzzin för duschen i badrummet renoveras, så det finns en enorm spegel brevid den (porrigt va) och i den fick jag glo på mig själv. Och bara ta in det, acceptera det. Vafan om man ska leva med sin kropp i ca 90 år, varför ska man gå runt och vara så jävla onöjd med den? Det är så onödigt rent utsagt. Visst man kan banta men VEM kan säga att den personen hållt sig till en bantningskur forever? Alla har sina ups and downs. Så titta i spegeln, vad är det som är så himla hemskt? Everything possesses its own beuty! Tänk så så kommer ni stråla inifrån ut för det finns inget snyggare/sexigare än ett bra självförtroende! :D
(Oj KBT nikita hoppade ut ^^)
Sexiga va? ;) HAHAHAHA

Its always better when we're together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0