Vem behöver en GPS när man har en Max Fischer?

Angenämnt, jag är död...
Igår var en sjukt konstig natt? Efter jobbet var jag bjuden på födelsedagsmiddag hos morfar Grape, jätte mysigt! :D Med så sjukt god mat men man är ju sådär kefft mätt efter jobbet?
Efter lite för mycket tårta och en halvkopp kaffe blev vi skjutsade hem till årsta. Träffade min bebis = ENZZZO <3 Han är nog den sötaste...
I alla fall, jag och Patric låg och vreeed oss till klockan 3, då vi bestämde oss för att gå ut och jogga. Sagt och gjort så satte jag seriöst på mig sportbh/mjukisbyxor och en vindtät jacka och för att inte glömma ett par sådana där sexiiiga jogging skor! Det var HUR mysigt som helst, och jävligt hurtigt! Lite läskigt dock, då vi bor brevid en skog men vackert, oj så vackert!
Kom hem runt halv 4 och kollade på The Kite Runner - usch usch så hemsk, men boken tar alla tyvärr. Gick ut med en jättekissnödig enzo 4 på morgonen och däckade sen på något sätt.
Katten i fredags, serious rehersals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0